Dret i polítiques ambientals de Galícia (primer semestre de 2026)

Número

Secció

CRÒNICA

Autors/ores

  • Beltrán Puentes cociña Universidade de Santiago de Compostela

Paraules clau:

Dret i polítiques ambientals, Galícia, crònica

Publicat

2026-06-23

Resum

Dret i polítiques ambientals de Galícia (primer semestre de 2026)

Descàrregues

Agències de suport

No

Referències

Cierco Seira, C. (2026): El enfoque de “Una sola salud” (One Health). Ponencia presentada en el XVI Seminario de Teoría y Método, Zaragoza, mayo de 2026.

Pernas García, J. (2025): Integración reforzada de la perspectiva climática en la contratación pública. A propósito del Proyecto de Ley de Clima de Galicia. Entrada publicada en el blog del Observatorio de Contratación Pública, 30/09/2025.

Com citar

Puentes cociña, B. (2026). Dret i polítiques ambientals de Galícia (primer semestre de 2026). Revista Catalana De Dret Ambiental, 17(1). https://doi.org/10.17345/rcda4511

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 > >> 

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Metrics

104
22
126

Scopus

SCImago Journal & Country Rank

Fecyt

dialnet

Darreres publicacions

Desenvolupat per